Goodday!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sibrenna Thijs - WaarBenJij.nu Goodday!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sibrenna Thijs - WaarBenJij.nu

Goodday!!

Door: Sibrenna

Blijf op de hoogte en volg Sibrenna

04 November 2006 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!!

Het gras is hier inderdaad groener maar dat kan komen omdat het lente is!

De vlucht ging heel vlot, we vlogen eerst naar London, dit was nog sneller dan naar onze Hogeschool Inholland in Haarlem!!

We kwamen woensdagochtend (1/11/06) aan op het vliegveld in Sydney waar Joe al op ons stond te wachten. Het zonnetje scheen vollop en we reden naar Joe's appartement om onze spullen te dumpen en ons op te frissen. Zijn appartement ligt in dezelfde straat als The Opera House! Ik dacht dat Britisch Airways luxe was met ieder een eigen tv maar dit overtrof alles. (Zie foto's). We zitten in dit appartement tot maandag. Eigen zwembad, bubbelbad, sauna pffff als we hier maar niet te veel aan gaan wennen....

Na even te hebben gerust zijn we naar Bondi Beach en Tamarama Beach gegaan om een lange strandwandeling te maken. 's Avonds lekker naar de sauna en vroeg naar bed!

Donderdag gingen we de grote stad Sydney verkennen. Nadat de personal assistent van Joe onze bedden had opgemaakt en onze wasjes had gedaan, bracht ze ons naar hartje centrum (was 10 minuten lopen vanaf zijn appartement)!!!!! Hier hebben we even goed de winkels verkend! Toen we eind van de middag terug kwamen nam Joe ons mee om weer een lange wandeling te maken. We liepen door de Botanic Garden naar The Opera House met uitzicht op de Harbour Bridge. Prachtig.
's Avonds gingen we vis eten naast het Opera House bij Doyles.

Vrijdagochtend vertrok Joe naar Melbourne met zijn vriendin. Whoehoe het hele appartement voor ons alleen een heel weekend!! We zijn die middag gaan shoppen op Oxfordstreet en 's avonds zijn we de sauna weer gaan bezoeken! What a life!! Nog even genieten van deze luxe voordat we de natuur intrekken!

Mijn Australische nummer is: 0061424703973.
Via een betrouwbare bron (Dendeman in dit geval) heb ik gehoord dat je mij heel goedkoop kunt bellen via het nummer van Belgigant: 0900-1230010 10 ct per minuut.

Ik laat snel weer van me horen!
Very big OZ hug!! Mis jullie!!

  • 04 November 2006 - 06:34

    Nienke:

    Hoi Sibrenna,
    Wat een super-start van je reis!Zo'n riante ontvangst krijgen alleen A'sander en M'ima.Nee dus.....jullie ook. Wie is Joe? Aan ons etentje in Utrecht heb ik goede herinneringen! Geniet van jullie volgende avonturen ! Liefs, Nienke

  • 04 November 2006 - 07:14

    Lianne:

    Wow wat een gaaf appartement!!! Lekker genieten daar!!!!!xxxLianne

  • 04 November 2006 - 08:05

    Meneer Van Gelder:

    prachtig ik kom ook maar naar jullie toe dat app. is groot genoeg toch?

    xxx

  • 04 November 2006 - 08:06

    Sander:

    he dame hoe is het met je zo te zien goed gr sander

  • 04 November 2006 - 10:32

    Soner Gülal:

    Vet man! Zo's vakantie wil ik ook. Leuk geshopt en een sauna in je appie. Ja ik vroeg me ook af wie Joe is? Wie is dat? :)

    Verder, kijk even of de kwaliteit of de Döner en Kebab wel goed is daaro. Hebben ze ook Turkse pizza's?

    Hier in NL is het (zaterdag) een blauwe hemel met bruin rode bladeren op de grond. Herfst dus, maar dat wist je al. En soms regent het en is het amper een graadje.

    Groetjes,

    Soner

  • 04 November 2006 - 10:41

    Sjefco:

    Dat is een mooi begin. Mede dankzij boswachter Joe.

    Hier is het inmiddels weer 25 graden geworden. Heerlijk. Dus zo koud is het hier niet in Nederland. Ik moet nu snel verder want we binnen is het niet uit te houden van de hitte. Snel het water in bij Scheveningen ofzo.

    dikke pakkerd

  • 04 November 2006 - 10:54

    Mosterd Meldrin:

    mooie plavuizen vloer hoor

    kijk maar uit dat je niet uitglijd!

  • 04 November 2006 - 11:07

    Mams:

    lieverd, wat ziet dat er goed uit en wat heerlijk om zo te worden ontvangen! een leuke aftrap naar de volgende avonturen. liefs, je mams

  • 04 November 2006 - 15:36

    Francisca:

    He Sieb!
    Dat klinkt goed zeg! Lekker luxe zeg! Ik ben benieuwd naar je verdere avonturen en verhalen.
    Veel plezier verder.
    Liefs van Francisca!

  • 04 November 2006 - 19:59

    Aurielle En Jonathan:

    hoi liefie hoe gaat ie. wist je dat alexander en maxima ook in australie zijn. ik ben nu in leeuwarden. het is gezellig. hoe bevalt australie. is het mooi. ik hoop het en heb je al iets bijzonders meegemaakt kus van ons.

  • 05 November 2006 - 00:26

    Me!!:

    Joe is de chairman van het stagebedrijf!!

  • 05 November 2006 - 09:35

    Mariekie:

    WOW!!!! Ziet er echt superdepuper uit!!! Zekerzzz een goed begin!

    Hier is alles rustig, maar druk, we denken zo ongeveer net voor de kerst t huisje in te kunnen (hopelijk)...pffff

    Ben ook toe aan een sauna bezoekje haha!

    dikke kus (ook van koen, we hebben samen zitten kwijlen....)

    mariekie

  • 05 November 2006 - 12:17

    Bianca:

    Hey siebje,
    OooooW mijn god, wat een luxe. Ik ben echt super jaloers op je, maar ik gun het je ook van harte. Dus geniet er van...en nog veel succes verder met je studie daar.(als er nog wat van komt;)
    xxxxxxxxx mis je ook

  • 05 November 2006 - 16:20

    Marja Willemsen:

    hoi Syb alles goed? Dat moet wel als ik alles lees en zie.Geniet samen van alles en iedereen.Veel groetjes van Hans en Marja.Ook voor Laura.Tot horen.

  • 05 November 2006 - 19:15

    Terry:

    Goed geregeld! Bij deze wil ik je nog heel veel plezier wensen, have a nice time!!

    Xje Ter

  • 05 November 2006 - 19:52

    Michaël:

    Ben ook onder de indruk v.h. appartement. Lekker hoor daar. Veel plezier!

  • 05 November 2006 - 22:59

    Juud:

    heey schat wat heerlijk ziet het eruit daar.. wanneer gaan jullie eigenlijk beginnen aan het echte rondreizen??

    dikke kus!

  • 06 November 2006 - 13:03

    Sab:

    Hahah heb jij weer! SUPER relaxed! Wat gaaf zeg! Echt te gek! Ik kom eraan hahah.

  • 06 November 2006 - 14:17

    Mee:

    He lady, whoohoo ziet er goed uit! x

  • 06 November 2006 - 19:10

    Guillaume/ineke:

    Bizar begin.Maar echt wel supercool.(om maar wat hbo termen te gebruiken?)Maar eh,we willen niet nieuwsgierig zijn,maar hoe zit het eigenlijk met de inhoud van de koelkast.En we missen de boekenplanken.
    Goed,we schrijven wel even verder op je "personal mail".Zie daar dus.


  • 07 November 2006 - 08:30

    Margriet Hoever:

    Hey Siebje!
    Fijn te lezen dat de reis voorspoedig ging.
    Jezus man je hebt het weer goed voormekaar haha, vet cool. En geniet er nog maar lekker van inderdaad.
    Ik ben bijna helemaal ingericht in Rotterdam is heel mooi aan het worden.
    Tot schrijfse weer!

    Kus Kus

  • 07 November 2006 - 10:06

    Jobje:

    Hey Sieb!

    Klinkt leuk allemaal, leuk stulpje heb je daar!

    I will follow you

    Gegroet,
    Jobbbb

  • 07 November 2006 - 17:00

    The Borg:

    Ik weet niet wat ik zie zo mooi,... stuur je binnenkort de tickets naar ons op?
    Krijg maar snel heimwee dan zien we je snel weer,...

    Kusjes

  • 08 November 2006 - 17:45

    Lucinda:

    Hoi Sieb

    Dat ziet er zeker relaxt uit!!
    Geniet ervan.
    wat is jullie volgende bestemming?
    Veel plezier.
    Kus Lu

  • 15 November 2006 - 16:36

    Myrtheeee:

    Hej schattepatat!!! Al lekker naar je zin daar zo te lezen...Geniet ervan meid! Lai komt volgende week alweer thuis, die zit nu in de Hymalaya! We missen je tot volgend jaar haha!!!xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2007

Leisure Management!!

21 Maart 2007

Ingeburgerd!!!

28 Januari 2007

De westerse cultuur omgeruild voor Thaise lijst...

03 Januari 2007

Happy New Year

18 December 2006

Merry Bounty!
Sibrenna

Actief sinds 26 Okt. 2006
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 18090

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2006 - 01 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: